Συνεργάτες ηλεκτρονικής τιμολόγησης Mobis

Καλώς ήρθατε στο Πρόγραμμα Συνεργατών του Mobis

Το πρόγραμμα συνεργατών του Mobis σας δίνει τη δυνατότητα να κερδίζετε προμήθεια για κάθε νέο πελάτη που φέρνετε στην πλατφόρμα μας. Δεν απαιτούνται ειδικές τιμολογιακές πολιτικές ή να αναλαμβάνετε τεχνική υποστήριξη. Απλώς συστήνετε νέους χρήστες και απολαμβάνετε κέρδος από τις συνδρομές τους.

Πώς λειτουργεί

  1. Γίνετε Συνεργάτης και αποκτήστε τον προσωπικό σας κωδικό συνεργάτη (ref code).
  2. Προωθήστε το Mobis στους δικούς σας πελάτες με τον σύνδεσμο σας (ref link) μέσω συνδέσμων, banners ή προσωπικά.
  3. Κάθε νέος πελάτης που χρησιμοποιεί τον σύνδεσμο σας ή τον κωδικό σας καταχωρείται αυτόματα στο όνομα σας.
  4. Κερδίζετε προμήθεια με το ποσοστό να διαμορφώνεται σύμφωνα με τον αριθμό των πελατών που φέρνετε.

Εργαλεία για τους Συνεργάτες

Στο dashboard σας θα βρείτε όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να προωθείτε το Mobis:

  1. Προσωπικός σύνδεσμος συνεργάτη (ref link) για εύκολη κοινοποίηση.
  2. Banners σε διάφορα μεγέθη για χρήση στην ιστοσελίδα σας ή στα social media.
  3. Στατιστικά για να βλέπετε πόσοι πελάτες έχουν εγγραφεί μέσω εσάς και τα κέρδη σας.

Πώς να γίνετε Συνεργάτης

Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε συνεργάτης μας, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ: 697 19 11 335 ή στο email: info@mobis.gr έτσι ώστε να σας αποστείλουμε περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα συνεργατών.

Συχνές Ερωτήσεις
  • Πρέπει να παρέχω υποστήριξη στους πελάτες του Mobis;

    Όχι. Το Mobis παρέχει την επίσημη υποστήριξη. Ο Συνεργάτης δεν έχει ευθύνη για τεχνικά ζητήματα, αλλά μπορεί προαιρετικά να βοηθήσει τους πελάτες του σε βασικά θέματα, όπως η καταχώριση στοιχείων ή η έκδοση πρώτου τιμολογίου.

  • Μπορεί ένας πελάτης να χρησιμοποιήσει περισσότερους από έναν κωδικούς;

    Όχι. Κάθε πελάτης συνδέεται με έναν μοναδικό κωδικό συνεργάτη για να διασφαλίζεται ότι η προμήθεια καταγράφεται σωστά.

  • Τι συμβαίνει αν αλλάξει η συνδρομή ή η τιμή;

    Οι προμήθειες υπολογίζονται πάντα επί του καθαρού ποσού συνδρομής που καταβάλλει ο πελάτης, όπως ορίζεται στον τιμοκατάλογο του Mobis.

  • Πόσο γρήγορα καταχωρείται ένας πελάτης που έφερε ένας συνεργάτης;

    Η καταχώρηση γίνεται αυτόματα μόλις ο πελάτης ολοκληρώσει την εγγραφή του και καταχωρήσει τον κωδικό συνεργάτη ή έρθει μέσω του ειδικού συνδέσμου σας.

  • Μπορεί ένας πελάτης να αλλάξει κωδικό συνεργάτη μετά την εγγραφή του;

    Όχι. Ο πελάτης παραμένει συνδεδεμένος με τον συνεργάτη που τον έφερε, ώστε να διασφαλίζεται η σωστή καταβολή προμηθειών.

  • Ποιος συνεργάτης λαμβάνει την προμήθεια αν ο πελάτης έρθει από περισσότερους συνεργάτες;

    Η προμήθεια καταβάλλεται πάντα μόνο στον πρώτο συνεργάτη που έφερε τον πελάτη μέσω του συνδέσμου του.

Blog: